11 januari 2011

hej allesammans.
tyckte det var dags att radera gamla inlägg osv. för snart börjar ett nytt liv. tänker inte berätta ännu vad det är. men vissa vet redan, lucky them ;)
tänkte att jag skulle försöka fixa en helt ny design också. passar bra med en ny början.
och varför ska jag börja blogga igen då?
jo, för att mitt liv kommer bli mkt mer händelserikt snart. tycker det är så meningslöst med inlägg som "nu äter jag", "nu går jag till skolan", "igår träffade jag en vän". det ska liksom hända saker och vara spännande att läsa :)
och nu hoppas jag att jag fortsätter att blogga, för jag har ju haft en vidd förmåga tidigare att hela tiden ge upp. men det är nog mest för att jag tycker att jag inte har haft något att skriva om ;)
men nu ibörjan koommer bloggen vara lika tråkig som den alltid varit, men om någon månad eller så, så kommer det att hända grejer. det kan jag lova :) och det har jag även lovat mina kära vänner! så håll utkik!
nu har jag väl inte så mkt mer att säga :) hejs.
bild från i söndags.

Kommentarer
Postat av: erika

ååååh, ska bli kul att läsa! :-) <3

2011-01-11 @ 18:48:33
Postat av: amanda

Hej sötis!

Nja, är inte direkt sååå bra. Beror på vad du behöver ha hjälp med? :)

Saknar dig också! Pussar

2011-01-11 @ 20:04:56
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0