12 januari 2011

ligger i min säg just nu, åt frukost för ett tag sedan.
och för er som undrar varför jag inte är i skolan så kan jag redan nu avslöja att jag ska "hoppa av" måste bara vänta tills allt är klart. och nu tänker ni, åh nu kommer du inte ha någon framtid osv. men jopp, jag ska fortsätta plugga. fast på en annan skola :)
men måste till skolan vid tre idag för att göra ett prov i info & layout A. så att jag kan få ett betyg i det. kan ju alltid vara bra att ha! man vet aldrig.
.
idag kommer även mammsen hem ifrån korea. där hon har varit sen i lördags :) ska bli kul att höra allt hon har gjort och se vad hon har köpt också!
osminkad amanda

Kommentarer
Postat av: amanda

Vart ska du börja?! Nu blev ju lilla jag nyfiken! :D PUSS

2011-01-12 @ 11:05:59
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/
Postat av: johanna

vart laddar du ner din musik någonstans? :)

Tack på förhand

2011-01-12 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0