14 januari 2011

åkte till skolan idag, för hade ju möte med studievägledaren 11.30. först gick det inte alls bra, men nu har jag nyss ringt min nya skola och löst allt, så the future looks bright for me :)
ska söka in till skolan nästa vecka, och läsa ekonomi programet, ganska likt handel (som jag går nu).
tror att jag ska ha möte med studeivägledaren på måndag och då ska även mamma följa med så att vi kan skriva ut mig från skolan osv. efter det är allt klart inför flytten ;)
nu när jag ringde den nya skolan så pratade jag med rektorn, men ska även prata med en annan person, typ som tar hand om allt. men det får nog mamma göra ;)
me today

Kommentarer
Postat av: nyfiken

vilken skola är det du nu kanske ska börja på ? :D

2011-01-14 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0