fråga

svar: det kommer jag hålla hemligt ett tag till, tills allt är klart! men det verkar vara en toppen skola och rektorn är hur trevlig som helst.
så ni som är nyfikna får hålla utkik här i bloggen, för svar får ni inom snart :)
om ni har flera frågor så är det bara att kommentera ett inlägg så ska jag svara så ärligt jag kan, förr eller senare ;) skämtåsido.
.
skapade även en ny kategori för era frågor, känner att jag har fått många kommentarer och frågor nu på bloggen så tyckte att det passade bra!

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Tack för att du deltagit i Dagens blogg, jag meddelar dig när en vinnare är dragen, med andra ord så hittar du nog en kommentar från mig imorgon bitti! :) Kram Sara

2011-01-14 @ 23:06:13
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Bra att skolan verkar bra :)

2011-01-15 @ 11:18:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0