kvällskvisten

passar på att skriva ett litet inlägg nu så här på kvällskvisten! :)
sitter i köket i mormors gråa kofta, för jag orkar inte gå ner till mitt rum och hämta en tjocktröja.
mamma anländer väl hem om ca 1 timma. som jag har längtat.. (kan redan nu ge er som inte vet en liten ledtråd av vad mitt "äventyr" eller "nya liv" kommer handla om). och som jag kommer sakna henne sedan, usch och fy. men det får jag stå ut med, och jag kommer även att träffa henne ibland! :)
.
amanda (ledberg) sitter nog vid sin lilla dator nu och hjälper mig med en ny design, gulligt va? :)
så den dyker upp inom kort!
.
men nu ska jag fixa lite saker, och sen ska vi äta middag tillsammans våran lilla familj :)
fortfarande osminkad. har inte orkat någonting idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0